sawaddikah...






Sunday, December 26, 2010

Hekhek! Wekk!

Ayoyo, ng khothud byknya...xnak la khothud nah? phi dah ok kap. mai sia chai leau k? kita xdapat nak bgmbar bukan sbb apa kap. mungkin nanti kita bleh jumpa lg kan? hekhek!! xpyh khothud nah? ng sudi jumpa phi pon phi dah bahagia sgt. hekhek! ng pakai bju hitam dah jumpa aritu. bgs, dgr ckp phi. phi xska pakai bju putih, ng pakai bju hitam. hekhek! phi ingat nak pakai bju hitam, tp ng xska, jd tu yg pakai sekaler tu. tgk2 ng pakai bju hitam. ayo, kalau x mesti dah sama kan kita? secocok.

ng, ng tgk kita ni secocok mai kap? phi rasa secocok kap. hekhek! ng dapat jumpa sepupu phi, pastu dapat jumpa na phi. hekhek! ng nak tau x, spupu phi kata dia nak tgk ng waddi na phi mai, tgk2 ng waddi kap. cara ng waddi pon sopan sgt. susah nak jumpa pompuan mcm ng skang ni. phi bsyukur sgt dapat miliki ng kap. phi xnak lepas ng. wekk! hekhek!

1st time tau phi kuar dating seumur hidup phi. walaupon kejap ja, tu dah jd kenangan indah untuk kita kan ng? phi rak ng kap. hekhek! mula2 nampak ng, phi tgk mata ng, ingat ng pakai contact lens kap. hekhek! mata ng besar, comel sgt2. org dah comel, mmg phi xlepasla pandang. hekhek! dalam hati phi dok kata, 'ni la awek phi'...hekhek!! bahagianya phi. phi nak jumpa ng slalu la pasni. hekhek! bila blik nak g penang. dating. yea! dai mai ng?

ayoyo, mcm mana kita bleh lupa ari jadi ng nui nieh? ayo, phi xingat, ng pon xingat, kecian ng nui. Ng nui kap, hepi bedday nah! semoga hepi slalu. jaga p sau di2 nah, kalau p sau degil, tarik tlinga p sau nah. p bau sini rindu ng nui, tp p sau dah bg momo kat p bau, p bau jaga momo lek lok kap. nanti bila2 p sau ngan p bau tukar lak k? p bau jaga ng nui n p sau jaga momo lak k? mau mai p sau? hekhek!

k la syg, phi rak ng sgt nah! ng awek phi! ng thirak phi! ng milik phi!. yea!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.